de vijf highlights van de afgelopen 24 uur.. - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Eva en Syb - WaarBenJij.nu de vijf highlights van de afgelopen 24 uur.. - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Eva en Syb - WaarBenJij.nu

de vijf highlights van de afgelopen 24 uur..

Door: Syb en Eef

Blijf op de hoogte en volg Eva en Syb

28 Juli 2005 | Hongarije, Boedapest

Hallo allemaal'

Jaja de afgelopen 24 uur waren nogal enerverend... we hebben echt het gevoel dat dit alles zich heeft afgespeeld in een week, maargoed: hier de vijf hoogtepunten.

1. Het begon gisteravond, voor de voetbalfans: jaja wij hebben een selectie- wedstrijd van de Champions League gezien, namelijk Celtic tegen Bratislava.. we hadden ons laten overhalen door een stel dikke Schotten, en het leek ons gewoon wel grappig. In het hostel bleek dat we met een hele groep waren. Celtic verloor jammerlijk met 0-5 dus de onverstaanbare fans waren heel boos, roepend, scheldend en huilend haha. Toch leuk, 5 doelpunten en ons kostelijk vermaakt.

2. Daarna met onze nieuwe vrienden naar een boot op de Donau waar een discotheek van was gemaakt.. We hebben ons heerlijk msdragen: Slowaakse vrouwen uitgelachen, gedanst om een paal en lol gehad met een Schot en een Australier. Op een gegeven moment hadden we een aanvaring of iets dergelijks dus het hele schip ging op en neer.. bijna Titanic-achtig .. De dansvloer was een combinatie (voor intimi) van de Shadrak en de Blauwe engel, dus dan weet je wel hoe dat gaat.. Pluspuntje was nog dat dit ook het homo-cafe bleek van Bratislava en omstreken (dansen konden ze zéker). Om half vier terug in het hostel... (even inside information voor ene B.K: Syb heeft zich keurig gedragen..)

3. Goed, dit is eigenlijk eerder een minpuntje, maar toch: We gingen samen met onze Kroatische roomies en de Australier naar het treinstation om de trein te nemen naar Hongarije.. We dachten de onschuldige blonde meisjes te kunnen uithangen en zonder kaartje te kunnen reizen met de tram, maar vlak voor het station werden we gepakt: 35 euries boete... MAARJA. Ook nog de trein gemist en dus bijna 2 uur moeten wachten op het station... ach ja, 31-en is ook leuk..

4. Eenmaal in Gyor aangekomen op zoek naar een hostel.. we kwamen bezweet aan bij een universiteit waar je zou kunnen logeren maar er was niet echt iets wat leek om een hostel te vinden.. Een moeder en een dochter boden ons spontaan aan dat we wel een nachtje bij hen mochten logeren.. Sja we hadden het heet en ze leken heel vriendelijk, dus waarom niet! We hebben meegegeten en oefenen ons Hongaars.. We gaan zo een film kijken..

5. Nu nog het allermooiste: SYB HEEFT HAAR LENS INGESLIKT. Ja het is echt zo.. maar best vervelend eigenlijk als ie in je keel blijft steken... hopen dat ie wil zakken en dan morgen maar poepen in een emmertje he ;) en dan hopen dat syb em terug kan vinden

Nou daaaaaaaaaaaaaaaaaaag
en tto de volgende mail

Syb en Eef

• 28 Juli 2005 - 20:01

Mariella:

Dag nicht en vriendin,
    erg komisch om met jullie belevenissen mee te kunnen lezen. Nog veel plezier de komende weken..
    Mariella

• 28 Juli 2005 - 20:21

Masiet:

Hee Syb en Eva, Ik ben benieuwd of je de lens vindt Syb. Zo niet dan moet je maar kijken of je weggooi-lenzen kunt kopen oid. Ik heb wel even moeten lachen. Aan de ene kant leuk om zo jullie reis een beetje te volgen. Aan de andere weet ik niet of ik wel alles wil weten. Geniet ervan meiden.

Doei.

• 28 Juli 2005 - 20:56

Jannaa:

heey girls:)
    wat een leuk en levendig verhaal!
    wel kut van die lens.. hoe heb je dat dan weer geflikt:P
    jullie vermaken je wel daarzo! veel plezier verder!XXX JanNAa

• 30 Juli 2005 - 15:45

Kim:

Hey meiden! Haha wat een verhalen, echt geweldig. Jullie beginnen nu volgens mij al gauw met jullie project, hopelijk gaat dat helemaal bevallen! Veel plezier. Liefs xxx Kim

• 31 Juli 2005 - 13:32

Hanneke:

hahaha hoe krijg je het voor elkaar syb hihi nou visse he