hoi - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Eva en Syb - WaarBenJij.nu hoi - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Eva en Syb - WaarBenJij.nu

hoi

Door: Syb en Eef

Blijf op de hoogte en volg Eva en Syb

26 Juli 2005 | Slowaakse Republiek, Bratislava

Hellow!

Hier een kort berichtje uit Bratislava: tis hier echt super leuk en knus en gezellig, niet zo heel veel te zien, maar echt een heerlijke sfeer. Lekker warm, lekker eten, redelijk goedkoop.. Wat ons is opgevallen: Ikea, Tesco (megamegasupermarket leuke attractie :)), oude mannetjes van 80 met slecht gebit en vieze adem, bierdrinkende hangjongeren in ons hotel en niet te vergeten: alle Schotse voetbal supporters die de stad een herkenbaar tintje geven met hun geschreeuw...
Tot het volgende berichtje! Overmorgen gaan we naar Gyor in Hongarije, dan door naar Budapest en maandag hopen we in Roemenie te zijn.

Liefs, Syb & Eef

  • 26 Juli 2005 - 20:45

    Simon:

    Gaaf;)

  • 26 Juli 2005 - 21:46

    Marcel:

    Aan jou de keuze, een Schot of zo'n mannetje.

  • 26 Juli 2005 - 22:47

    Hazza:

    Eefie en Syyyyyyyb!
    Heel veel plezier daar in Oost-Europa. Sterkte daar in dat weeshuis en geniet ervan. Geen ruzie maken en tot de KEI-week. Ik ga over een paar uurtjes naar Spain!
    Kus

  • 27 Juli 2005 - 08:34

    Hans Krommendijk:

    Ben heel benieuwd naar jullie roemeense ervaringen.
    succes

  • 27 Juli 2005 - 10:38

    Reinko:

    kikke, ik was gister nog in Gyor en we zijn ook nog ff langs budapest gekacheld. lijkt wel alsof iedereen in het oostblok zit deze zomer. Roemenie is cool. Pas op voor paard en wagens op de doorgaande wegen, watermeloen standjes langs de weg, en de dodelijke inhaalacties van die roemenen!!! En zorg dat je een vignet hebt, wij hebben de gendarmerie om kunnen kopen maar anders heb je een boete van 150e aan je broek hangen!!!

    Voor de rest is het echt mooi daar, tjek ook ff de karpaten als je er toch bent!! ;)

    grtz Rinus

  • 27 Juli 2005 - 11:00

    Lijda:

    Goeie reis,veel plezier, liefs lijda

  • 27 Juli 2005 - 21:09

    Rosan:

    heeei zussie en syb mooi dat jullie goed zijn aangekomen en ik volg jullie wel via deze site hoe het allemaal gaat. Veeel plezier -xxx-

  • 28 Juli 2005 - 12:42

    Anna-karina:

    Hai eva!!!!!!
    ik ben bij oma geweest.
    ik heb op de traktor geweest.en ik heb met het poesje gespeelt.en weetje dat ik ook bij tante alies heb gelojert.

    kusjes anna-karina

  • 28 Juli 2005 - 14:44

    Vera:

    ey syb en eef!! klinkt leuk allemaal hoor! veel plezier en zie jullie weer in groningen! kussies veer

  • 28 Juli 2005 - 23:40

    Felixx:

    Jo vet cool man ditte hiero. Ik hoop voor je dat dat weeshuis beetje lache wordt. wij peren m morgen ook uit Nederland met ut hondeweer hiero, ik ga btw volgend jaar ook 4daagse lopuh :)

  • 29 Juli 2005 - 15:45

    Sarah:

    Hey dames!
    fijn dat het bij jullie zo leuk is! ben benieuwd of het weeshuis wat is! dan ga ik volgend jaar ook! kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Bratislava

Eva en Syb
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 7903

Voorgaande reizen:

26 Juli 2005 - 24 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: