Tibi about Syb en Eef:: - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Eva en Syb - WaarBenJij.nu Tibi about Syb en Eef:: - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Eva en Syb - WaarBenJij.nu

Tibi about Syb en Eef::

Door: Syb en Eef

Blijf op de hoogte en volg Eva en Syb

16 Augustus 2005 | Roemenië, Oradea

Hier komt even een berichtje van Tibi (een van onze leaders..).. Stel je even voor, een kereltje van 1,65 m van 30 die dansles geeft aan kindertjes en die zich bekommert om de babies in het ziekenhuis:

"Hey dutch people, especially the dutch blond girls! You all have to come to Romania next year. Eat Bograc and Mamaliga en bere (bier..) Ursus. Eva is a very very good girl. Evizi sometimes is drinking and hooking up french guys. Syb is just very good girl. No drink, no smoke, no boys..Fidality from Bruno. Bye bye."

• 16 Augustus 2005 - 16:26

Judith:

Gheghe.. Syb... Wat een indruk laat je daar achter... Ik ken een heel andere kant! ;)

Het lijkt erop dat jullie het prima naar je zin hebben daar, nog veel plezier even en tot snel.
    xxx

• 16 Augustus 2005 - 18:32

Marcel:

Hoi Eva, en anderen,

Leuk jullie berichten. Niet alleen informatief hoor, ook stimulerend. Ik denk trouwens dat je nu zeker zo veel van leert als van allerlei college's. Leren mensen te begrijpen en er mee om te gaan en niet alleen het een ziek lijf behandelen. Trouwens Vera lijkt een beter kosthuis gevonden te hebben. Ze heeft besloten nog maar een nachtje te blijven.

Groetjes.

• 17 Augustus 2005 - 07:15

Thijs:

Eva,
    doe je het wel rustig aan. Franse jongens? vertel!
    Groetjes Thijs

• 17 Augustus 2005 - 19:38

Hanneke:

he cp sinds wanneer ben jij opeens zo braaf en drink je niet eens hahaha

• 20 Augustus 2005 - 15:10

SYBSPA: